Ordning
Om en beställning måste ändras eller avbrytas kan du göra det genom att kontakta vår helpdesk. Avbokning kan endast ske om påsen ännu inte har bearbetats. Du kan nå helpdesken via telefon, fax, e-post eller chatt. Kontaktsidan innehåller information om hur du kan nå Shingyo.se Om du har några frågor om att beställa fina påsar från Shingyo.se eller om du har andra frågor, kan du klicka på kontaktsidan för att se hur du kan komma i kontakt med oss.
Om du inte har fått ett bekräftelsemejl inom en halvtimme kan du kontakta vår helpdesk. Kontrollera även din skräppostmapp för att försäkra dig om att mejlet inte har hamnat där.
Det är viktigt att du läser bekräftelsemejlet noggrant. Det innehåller den information du har skickat till Shingyo.se Beställningen behandlas enligt denna information, så den måste vara korrekt. Om någon av uppgifterna är felaktig, vänligen kontakta vår helpdesk omedelbart.
Hitta en påse och följ stegen som anges för att beställa. När du har gått igenom alla steg läggs dina påsar automatiskt i varukorgen. Efter att du har angett dina personuppgifter, inklusive korrekt leveransadress och datum, kommer du till betalningssidan. Här kan du välja en betalningsmetod och slutföra köpet. Beställningen är då klar och en bekräftelse skickas till den e-postadress du angav. Känslig datatrafik mellan våra kunder och våra webbtjänster, såsom inloggning, registrering eller kassa, sker alltid krypterat via säkra protokoll.