Din leverantör för Miljövänliga Små påsar
0 mini-cart
0.00 kr

Du har inga produkter i varukorgen.

menu

Kategorier

RETURNERA EN VARA

Du har 30 dagars returätt från beställningsdagen. Fraktkostnaderna för att returnera varorna till oss för dig.

Du kan returnera varor till denna adress

VASCO-fulfilment
Att: Shingyo Returns
Ringdijk 378
2983 GS Ridderkerk
The Netherlands

Så fort din retur har registrerats i vårt lager får du en bekräftelse per mejl. Har du redan betalat för varorna får du pengarna tillbaka

HUR SÄKER ÄR MIN PERSONLIGA INFORMATION?

För den information du lämnar till oss tillämpar vi både säker teknik och säkerhetsåtgärder, för att förhindra otillåten eller olaglig tillgång /intrång, oavsiktlig förlust/förstörelse eller skada.  När vi samlar in uppgifter via webbplatsen, samlar vi in dina personliga uppgifter på en säker server. Vi använder brandväggar på våra servrar. Vid insamling av betalkortsinformation elektroniskt, används  kryptering/kodning med hjälp av Secure Socket Layer (SSL).

Samtidigt som vi inte kan garantera 100% säkerhet, gör detta det svårt för en hackare att dekryptera dina uppgifter. Du rekommenderas starkt att inte skicka in ett fullständigt kredit- eller betalkort vid en okrypterad elektronisk kommunikation med oss. Vi upprätthåller fysiska, elektroniska och rättssäkerhetsgarantier i samband med insamling, lagring och utlämnande av din information. Våra säkerhetsrutiner gör att vi ibland kan begära bevis av identitet innan vi avslöja personlig information till dig. Du är ansvarig för att skydda ditt lösenord och mot obehörig åtkomst till din dator.

KAN JAG FÅ MIN BESTÄLLNING LEVERERAD TILL EN ANNAN ADRESS?

Alla beställningar från oss kan levereras till en specifik adress. Detta låter sig också göras vid det andra steget av beställning. Fyll i alla detaljer. Här kan du välja leveransen till en annan adress och också ett annat leveransland.

NÄR KOMMER MIN BESTÄLLNING?

Du hittar det förväntade leveransdatumet i bekräftelsemailet som skickats till din e-postadress. Du kan också se detta när du loggar in på ditt konto på Shingyo.se  under Leveransstatus.

KAN JAG SPÅRA MIN BESTÄLLNING?

Vi kommer att hålla dig uppdaterad via mail om detaljerad spårningsinformation. Tyvärr är det inte

möjligt att följa din beställning om du skickat beställningen via ett vanligt mail.

ANNULLERA ELLER ÄNDRA BESTÄLLNING

Om en beställning måste ändras eller annulleras, låter detta sig göras genom att kontakta help desk. Annullering kan endast göras innan beställningen bearbetats. Du kan kontakta help desk via telefon, fax, e-post eller chatt. Kontaktsidan innehåller information om hur du kommer i kontakt med  Shingyo.se.  Har du frågor om beställningar av stora presentpåsar eller har ytterligare frågor kan du klicka på  kontakt info  för att se hur du kan komma i kontakt med oss.